Sunday, January 10, 2010

سگ خوشگلم تمام موکت اتاق خواب رو جویده بود . من هم موکت رو کلا کندم و کف اتاق خواب شده بود موزاییکی که پر از لک رنگ و جای چسب موکت بود . با بابای بچه ها صحبت می کردیم که چی کارش کنیم . ایشون می فرمودند که گلیم بندازیم یا دوباره موکت کنیم و من می گفتم که موکت که نمی شه ولی می شه کف زمین رو رنگ کنیم تا یه رنگ یکدست همه ی اتاق رو بپوشونه و بعد هر چی خواستیم روش بندازیم ... خلاصه جمعه که ایشون منزل نبودند تمام وسایل اتاق رو کشیدم بیرون ( پدرم در اومد و هنوز بدن درد دارم ) و بعد رنگ قرمز و سفید و کمی زرد رو که قبلا خریده بودم قاطی کردم و با غلطک چهار دست کف زمین رو رنگ کردم . بگذریم که وسط یکی از این دستها وقتی منتظر خشک شدن رنگ بودم و برای چند لحظه ای از اتاق دور شده بودم وقتی برگشتم دیدم سگ خوشگلم دور اتاق راه رفته و جای پنجه هاش رو رو رنگ گذاشته . دلم نیومد دعوا کنمش . نتیجه اینکه یه رنگ محشر قرمز صورتی در اومد . و یه جوره خاصی اتاق گرم شده . خیلی هم ارزون در اومد نزدیک 15 هزار تومن . بابای بچه ها خیلی خوشش اومد و تعریف کرد .

2 comments:

  1. raftani ke shodid, ba in khoshgel saga (safat pish a mosuf be ghavaede shomali) che mikonid?

    ReplyDelete
  2. با خودم می برمشون . باکس های مخصوص سفر هست و یک گواهی از واکسیناسیونشون رو می گیرم و بعد هم با خط هواپیمایی که بلیط می خرم هماهنگ می کنم .

    ReplyDelete