Wednesday, December 1, 2010

من معمولا می تونم حال خودم رو تجزیه و تحلیل کنم . بفهمم چرا ناراحتم چی ناراحتم کرده و چه کار باید بکنم تا خوب شم .. می تونم شرایطم رو تجزیه و تحلیل کنم و بفهمم مثلا حس امروزم تو کدوم قسمت از بپگیم ریشه داره .. ولی این روزها اصلا نمی فهمم چرا اینجوریم... شدم مثل اون موقع ها که با همسری دوست بودیم و سر یه چیز بی خودی دعوا می کردیم و قهر ... اون روزها وقتی قهر می کردیم دیگه فکر می کردم همه چیز تموم شده و کلی بهم می ریختم ... حالا هم همینجوریم یه بغض خیلی بدی دارم.. دست و دلم هم به کار نمی ره .. البته همه ی خونه رو جمع کردم فردا هم مدارک رو کنترل می کنم و چمدون رو می بندم ولی خیلی بی حس و حالم جمعه هم باید سه چهار جور غذا بپزم برم حموم و به خودم برسم که تو خارجه پر پشم و پیلی نباشم

1 comment:

  1. فقط به دلیله جدید بودنشه...
    مثله اینکه فردا بخوای بری اردو...
    تو بچگی...
    بری جایی که ندیدی...
    تا صبح خوابت نمیبره...
    حالا هم همینه...
    یک حسه جدید...
    نگران نباش ، زود میگذره...
    الهی سفر خوشی داشته باشید...

    ReplyDelete